Jouw babyborrel bij 't Centrum? Een topidee!

Als je deze pagina bezoekt, verwacht je waarschijnlijk een kindje. Laat me dan ook beginnen met je PROFICIAT te wensen!

Je ziet het niet zitten om al dat babybezoek thuis te ontvangen? Gelijk heb je! Een babyborrel op verplaatsing is dan ook een perfect alternatief. Al je gasten komen op hetzelfde moment je kleine spruit bewonderen én jij kan relaxed meefeesten want bij ons hoef je niets zelf te voorzien!

Verlang jij ernaar om...

  • Stressloos binnen te wandelen in een zaal die helemaal klaar staat?
  • Écht te praten met je gasten zonder je vragen te stellen over de catering, de decoratie, de kinderanimatie, … ?
  • Achteraf buiten te wandelen zonder je te bekommeren over het opruimen?

Download dan onze brochure via onderstaande knop.

Ik wil die brochure!

Onze meest gekozen formules:

Full Option

  • De zaal wordt aangekleed met een balloncirkel, fancy snoepwagen, mooie naamblokken en ballontrosjes op tafel!
  • Je gasten worden ontvangen met cava en een mocktail naar keuze.
  • 3u drank à volonté met bediening.
  • Catering wordt voorzien naar je wensen, maar kaasblokjes en olijven op tafel zit alvast in deze prijs in!
  • De zaal wordt opgeruimd na de borrel dus je kan gewoon vertrekken!
Meer info

Excellent

  • De zaal wordt aangekleed met welkomstballonnen, fancy snoepwagen, mooie naamblokken en ballontrosjes op tafel!
  • Je gasten worden ontvangen met cava en fruitsap.
  • 3u drank à volonté met bediening.
  • Catering wordt voorzien naar je wensen, maar chips en nootjes op tafel zit alvast in deze prijs in!
  • De zaal wordt opgeruimd na de borrel dus je kan gewoon vertrekken!
Meer info

WAUW

  • Wij decoreren de zaal voor jou met een ballonnenboog tegen de zwarte wand & mooie naamblokjes. Extra versiering kan apart besteld worden.
  • 3u drank à volonté met bediening.
  • Catering wordt voorzien naar je wensen!
  • De zaal wordt opgeruimd na de borrel dus je kan gewoon vertrekken!

EASY

  • Je zet de zaal zelf klaar.
  • Wij voorzien 1 kelner aan €35 per uur. Extra kelners kunnen bijgevraagd worden!
  • Catering voorzie je zelf. Indien er aan warm eten wordt gedacht, kies je uit onze cateraars.
  • Je ruimt zelf de zaal op na de babyborrel.

Maak een afspraak met Anke

Klinkt het bovenstaande jou als muziek in de oren? Dan zie ik je graag eens "in 't echt".

Als mama van 3 en organisator van heel wat babyborrels help ik je bij het plannen van jouw feestje. We bekijken samen wat ik precies kan betekenen. Tot binnenkort!

Anke

Nog niet overtuigd?

Misschien kunnen andere kersverse ouders je helpen!

“Wij zijn nog aan het nagenieten van onze babyborrel! Iedereen was supertevreden en enthousiast. Jullie kelner heeft ons ook supergoed geholpen dus als we in de toekomst nog eens een feestje willen doen, gaan we zeker aan jullie denken!”

Hannes de Peuter

“Enkel lof! Jullie hebben overtroffen wat we wilden! Geen enkele vraag was te veel, je kwam zelf met leuke ideeën waar ik nooit zou opgekomen zijn, zoals de candybar die écht een succes was! Ik heb zelf op geen enkel moment stress gevoeld, noch in de voorbereiding noch tijdens het feest zelf, noch achteraf. Dit is wat we voor ogen hadden! We hebben genoten!"

Lisse Broecks

"Het was zeker en vast een goed feestje, we hebben ervan genoten 🙂.

We hebben veel complimenten gekregen over de zaal en we vonden zelf ook dat er een goed team achter de toog stond te helpen. Bedankt!"

Evi van den Plas